ooops!!!

Har inte skrivit på nån dag men det som har hänt är att Anna G har haft sönder ännu en mobil som inte va hennes.


Sak på sakura festivalen i kungsträgården inne i stan med Ullis o hennes mamma sen blir det majbrasa vid baset.

Från söndag till torsdag kommer inte jag att skriva på bloggen för då är jag i Tallin med konfirmationen. Anna G, Jojo o Sara G åker oxå med. XD

Skola :(

Sitter i datorsalen med Anna G, Ullis mfl. ska egentligen jobba med musik men det e TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!

:'(

det blev inte av att åka till stan. :'(

UPPCON!!!!!!!

Förra veckan kom min dräkt till uppcon som är den 3-5 juni.
Förra lördagen var jag i stan med Isabell, Jojo o Anna N o köpte en slytherin slips.
Vi såg några dansare på plattan.

Stan

Ska till stan med Sara idag o köpa klänning till konfan. :D =^_^=

Filmkväll med Sara

Hade en filmkväll med Sara o kollade på love and other drugs, pirana o valentines day men mitt i pirana kom mina föräldrar hem o det blev inte ff längre :(

En ff helg

Inga syskon lr förldrar i helgen så jag o Sara har gjort sushi och sovit över. Igår kväll kollade vi på Juno och Zorro o innan det va vi med Åsa nere vid ica. Imorn ska vi till stan o shoppa.
våran fredags sushi

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0